Skip to content

一埗到位,14個月極速移民加拿大。一人申請,全家受惠

加拿大Stream A :由申請學校、學生簽證及加拿大永久居民 (PR),只需要一個價錢,加拿大持牌移民顧問(RCIC)全程跟進,由學簽到PR,助你成功移民加拿大!

🤔 以為拎左加拿大學生簽證就可以成功移民加拿大?咁就錯啦,拎到加拿大永久居民 (PR) 先係最重要,經我地去加拿大既客人已經極速拎到加拿大既PR。有別於坊間,我地首先會確保課程符合加拿大移民局申請Stream A要求,唔會sell 完個課程就唔理你,之後申請者需要符合其他Stream A 要求,確保所有文件無錯漏,咁就可以極速拎到加拿大PR!

2022年1月入學,連讀書+拎到加拿大PR,只需要1️⃣4️⃣個月,我地就幫到客人拎到加拿大PR,有圖有真相,絕不虛假,仲要一人申請,全家受惠!

📊 Rise Smart 記錄:
現時最高學簽申請者及獲批年齡:65
45歲以下學簽申請者:100% 成功獲批

🔴 如有興趣可以先網上預約我地既簽證團隊作進行一次約30分鐘的免費Zoom諮詢,用作評估你的申請資格。

💻 Holiday: https://calendly.com/holidaychung/30min

——————————

🏢 地址:廸昇海外升學及移民簽證諮詢中心

九龍尖沙咀廣東道30號新港中心一座9樓903室

(尖沙咀港鐵站A1/L5出口)

☎️ 電話:2980 2306 / Whatsapp: 5598 1976

💻 網址:https://www.risesmart.com.hk / https://www.ourvisa.hk/home

Back To Top